Maximálně rozzuřený stvořitel

Roman si vytvářel elektronická autíčka. Byla však nedokonalá a proto se Roman rozzuřil a rozhodl se, že je potrestá za to, že je stvořil blbě.

Autíčka byla více méně podobná, ale každé bylo originálem, žádná dvě nebyla úplně stejná. Romanovi se nelíbilo, že každé jede trochu jinak. Obzvláště mu vadilo, když některé zatáčelo při jízdě rovně. Nejspíš zatáčelo proto, že mělo jedno kolo větší, než zbylé 3. Takhle se mohlo stát, že když dvě auta jela rovně vede sebe, tak do sebe nakonec narazila, protože i když ze začátku jela zdánlivě rovně, jedno z nich postupně zatáčelo.

Když Roman viděl své nedokonalé dílo, rozzuřil se: "Kruci písek varhany himl hergot! Proklínám vás! Proč se chováte tak jak jsem vás stvořil a ne tak jak chci abyste se chovali? Všechno je to vaše vina! Vy máte zodpovědnost za to jak jsem vás stvořil!! Vy máte zodpovědnost za to, abyste se chovali tak jak chci abyste se chovali, přestože jsem vás stvořil jinak!!" a když dořekl tato vznešená slova, tak do autíček začal kopat.

Po čase se uklidnil a řekl si: "Ok, možná, že za to můžu já, že nejsem schopnej vás vytvořit tak, abyste se chovali tak jak chci. Ale teď mám nápad. Vytvořím vám panáčky, kteří vám budou říkat, že sjíždíte z cesty." A dal se do návrhu, vytvořil ty panáčky a dal je mezi autíčka. Teďka přišel čas na to, aby přeprogramoval autíčka tak, aby se řídila těmito panáčky. Roman si však řekl: "Ne, já vás nebudu programovat tak abyste se řídili těma panáčkama, přestože chci abyste se jima řídili!"

Potom pozoroval své stvoření, aby zjistil jestli budou autíčka poslouchat panáčky. Ale autíčka se jima neřídla!! A Roman se maximálně rozzuřil: "Kruci písek varhany donemetl krab virus slon kakabus kurňa teď jsem se maximálně rozzuřil!!! Proč se zase chováte tak jak jsem vás stvořil a ne tak jak chci abyste se chovali i když jsem vás tak nestvořil? Vy šmejdi zatracení!!! Dal jsem vám tam panáčky abyste se jima řídili a vy se jima neřídíte! Proč se jima neřídíte? Protože jsem vás tak nenaprogramoval? No to je možná pravda, ale to je jedno."

Pak si Roman vzal zapalovač a zvedl jedno autíčko a začal mu pálit plastovou kapotu. Chechtal se u toho. "Haháá tady máš to, co sis zasloužil ty šmejde!" Nakonec mu propálil i to místo kde byla baterie a autíčko přestalo fungovat úplně. Takže už mu nefungovaly teplotní senzory a ani nevědělo, že je páleno. Ale Roman mu vyměnil ty části, které spálil a začal je pálit znova. A tentokrát se chechtal o stupeň víc sadisticky a zvrhle. A takhle se to opakovalo dokola a dokola, až dokud mu nedošel zapalovač.

Autor: Filip Vajdík | sobota 17.6.2017 13:48 | karma článku: 15,99 | přečteno: 449x
  • Další články autora

Filip Vajdík

Kultivace eg

16.12.2023 v 0:12 | Karma: 0

Filip Vajdík

Sebejistota je džouk

15.12.2023 v 23:09 | Karma: 4,61