Neuzavřená místnost

Probudil jsem se v místnosti s krumpáčem v ruce. Ale nikde nebyly dveře ani okno. Vylezl jsem na žebřík a začal jsem krumpáčem bouchat do stropu a s každým bouchnutím se ozvala rána z podlahy. Je to nějaká ozvěna? Nebyla.

Strop nebyl až tak tlustý, prokopal jsem se jím a začal jsem vidět, co je v patře nade mnou. Byl tam nějaký týpek na žebříku, s krumpáčem a koukal se nahoru do díry, kterou vykopal. Podíval jsem se dolů a hle - taky tam je díra a je tam nějaký týpek, který se dívá dolů, do díry, kterou tam vykopal. Jsem to já, takhle donekonečna? Šel jsem vykopat díru do svislé zdi. Opět se při každém bouchnutí ozývalo bouchání na protější stěně a po probourání jsem uviděl kopii sebe jak se koukám do další díry. Zavolal jsem na sebe a uslyšel to volání za sebou. Podíval jsem se dozadu, kdo na mě volá, ale on byl otočený dozadu. Zkusil jsem hodit kus zdi po svojem klonu a fakt mě to trefilo do zad. Je to vůbec klon? Vždyť to jsem já! Když jsem se do díry ve zdi podíval opatrně, uviděl jsem nekonečno děr, které se v perspektivě donekonečna zmenšují. Vlezl jsem dírou do vedlejší místnosti, stejně jako všichni v této nekonečné 3D mřížce. Zajímavější bylo slézt do nižšího patra. Nakonec jsem vytvořil mezi dírama v zemi a ve stropu pevnou rouru, ve které jsem se spustil volným pádem dolů. Všichni nade mnou i pode mnou i já jsme začali padat dolů. Nikdo nikomu nezavazel. I když jsme zrychlovali, byla mezi námi pořád stejná mezera. Nárazy do roury byly čím dál bolestivější a způsobovaly čím dal tím těžší odřeniny až to odtrhávalo kusy těla. Roztrhané vnitřnosti z mojí mrtvoly padaly každá jinou rychlostí, protože měly různou aerodynamiku. To způsobilo, že části z jednoho těla začaly narážet na části z jiného těla. Časem se rychlost částic dostala až téměř k rychlosti světla. Molekuly z mojeho oka mohly závodit se světlem. Ačkoliv roura byla pevná, částice do ní tak silně narážely, že to rouru poškodilo a molekuly mého těla se začaly zadrhávat na patrech. Naštěstí bylo vše tak rychlé a chaotické, že všechny molekuly se náhodou spojily tak, že jsem byl na patře zase celý, živý a zdravý. Přísahal jsem si, že už tam nikdy neskočím. Pouze jsem se tam svěsil na jedné ruce a druhou rukou se škrábal na nohách nade mnou. To mě ale polechtalo, já jsem ztratil orientaci a zase jsem začal padat. Tentokrát tam ale nebyla roura, takže jsem se zachytil ve spodním patře. Rozhodl jsem se zbourat všechny svislé zdi, abych měl horizontální výhled. Ale první jsem zkusil vybourat horizontální pás uprostřed. To způsobilo, že se celá místnost svisle smrskla a strop byl blíž podlaze. Ten horizontální pás jsem ještě rozšířil. Za chvíli byla místnost hodně nízká a já jsem se mohl lehce dotýkat ostatních těl. Hustota stropů/podlah byla obrovská. Začali jsme bourat i větší díru do stropu/podlahy. Najednou ten nade mnou říká "Mě už to nebaví" a přitom já jsem to neřekl. Zjistil jsem, že to byli úplně jiní lidi, než já a že oni jen shodou okolností dělali to samé, co já. Takže jsem byl rád, že se to nedorozumění vyjasnilo.

 

Autor: Filip Vajdík | čtvrtek 21.7.2022 20:06 | karma článku: 7,91 | přečteno: 239x
  • Další články autora

Filip Vajdík

Suprové argumenty proti eutanázii

Sestavil jsem seznam podivných argumentů proti eutanázii, které jsem postřehl. Nevím jestli jsou přesvědčivé.

9.4.2024 v 17:32 | Karma: 18,59 | Přečteno: 531x | Diskuse| Ostatní

Filip Vajdík

Musíme legalizovat marihuanu, aby mohli slušní lidi dělat rap

Když neposedný vnuk nechce poslouchat babičku, tak se může zhulit trávou od kámoša a vymyslet proti ní rap. Ale slušná babička si nebude od nikoho kupovat trávu, takže mu nemůže rapem odpovědět.

24.12.2023 v 14:44 | Karma: 6,74 | Přečteno: 153x | Diskuse

Filip Vajdík

Kultivace eg

Mám pocit, že v kultuře dostatečně neprobíhá kultivace eg. Děti se neučí jak pracovat s egem. A klepnout někomu po egu kladivem není kultivace.

16.12.2023 v 0:12 | Karma: 0 | Přečteno: 61x | Diskuse

Filip Vajdík

Sebejistota je džouk

Svět je strašně velký a nikdo o něm nemá přehled. Jsme smutní, že o něm nemáme přehled a tak hledáme vůdce, který nás nasměruje. Ale ten vůdce ví prd, protože je to jenom hráč, který si s náma hraje. Je to jenom divadýlko.

15.12.2023 v 23:09 | Karma: 4,61 | Přečteno: 70x | Diskuse

Filip Vajdík

Největší Politická Strana (NPS)

Je na čase skončit to nekonečné střídání politických stran, které vidí jen na pár let dopředu. Je na čase založit stabilní demokratickou stranu, která převezme moc a bude mít dynamický plán na stovky let.

8.12.2023 v 21:13 | Karma: 6,10 | Přečteno: 142x | Diskuse
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 67
  • Celková karma 18,59
  • Průměrná čtenost 848x
Co se týče běžného pojetí slova "já", tak stejně jako každý jiný organismus, jsem složitá molekulární struktura, kterou nelze dostatečně popsat krátkým textem. A pokud se nebudu držet běžného pojetí slova "já", tak popravdě nevidím přesnou hranici mezi tím, co je "já" a co už "já" není, takže by se dalo říct, že jsem celý vesmír.

Seznam rubrik