Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J37a58r23a 43R22a95n95k

11. 2. 2017 1:45

Pochybuji, ze zeme V4 by nejakym muslimum i byvalym pomohly, ale jsou i zeme, kde jsou komici a muslimove cartoonisti, starostove velkych mest jako Calgary, zijeme v 21. stoleti 40 let zadratovanych zemi nepomohlo k osviceni mysleni, je to bohuzel stale stejne....

0 0
možnosti
MK

R^ Samotné odstoupení od islámu není pro muslimy tak nebezpečné; těch odvážných je málo.

Horší pro ně je, když exmuslimka mluví o minulosti!

0 0
možnosti
DK

"Myslím, že bychom spíše měli pomáhat obětem islámu, než jeho stoupencům."

Lépe to nelze říci. R^

8 0
možnosti
JR

J78a37r57a 92R24a36n73k

11. 2. 2017 1:45

A to je cela Assadova Syrie....

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 18,59
  • Průměrná čtenost 848x
Co se týče běžného pojetí slova "já", tak stejně jako každý jiný organismus, jsem složitá molekulární struktura, kterou nelze dostatečně popsat krátkým textem. A pokud se nebudu držet běžného pojetí slova "já", tak popravdě nevidím přesnou hranici mezi tím, co je "já" a co už "já" není, takže by se dalo říct, že jsem celý vesmír.

Seznam rubrik