Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J97i21ř53í 42F54e52i57x

8. 6. 2017 7:31

Poslouchám Anthrax, Slayer, Candlemass , Kate Bush, tam mne nic negativně nepřekvapí

0 0
možnosti
FF

Filipe, díky moc za článek, cítím to úplně stejně. Snad si spravíte chuť na tomto:

https://www.youtube.com/watch?v=R9ktWKigtgE

Hezký den

0 0
možnosti
Foto

Ono se to stále opakuje jak na mezinárodní scéně, tak i v českém rybníčku. Já jsem jeden ze svých největších životních otřesů zažil asi v sedmnácti, když Slade natočili cajdák My Oh My (a stejnou cestou se pak ubírala celá jejich tvorba). O dvě dekády později se moje oblíbená Chumbawamba zděsila komerčního úspěchu svého hitu Tubthumper a radši přešla na folk.

Někdo vyměkne, někdo drží styl, ale už se mu nedaří psát dobré skladby, někdo provede coming out, že jeho rockové období bylo omylem, protože odjakživa byl jeho srdcovkou jazz nebo swing. No a když někdo i drží styl i umí pořád psát písničky, je v nemilosti kritiků, kteří vyžadují nějaký posun, navíc rádia novou tvorbu ignorují a omílají osvědčené kousky.

1 0
možnosti
Foto

Stejnej problém mám v české tvorbě s Kabáty. Vyměkli a navíc začali vykrádat sami sebe. Už je neposlouchám, přitom před cca 15 lety jsem na ně ráda zašla.:-)

2 0
možnosti
Foto

Jo na Kabáty bych taky nešel. "kdoví jestli jsou na měsíci stopy a proč když se někdo topí tak kope nohama" - děkuj nemám zájem o takové srágorové texty. Kdyby radši zahráli tohle https://www.youtube.com/watch?v=l-kWHwejZJc

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 18,16
  • Průměrná čtenost 848x
Co se týče běžného pojetí slova "já", tak stejně jako každý jiný organismus, jsem složitá molekulární struktura, kterou nelze dostatečně popsat krátkým textem. A pokud se nebudu držet běžného pojetí slova "já", tak popravdě nevidím přesnou hranici mezi tím, co je "já" a co už "já" není, takže by se dalo říct, že jsem celý vesmír.

Seznam rubrik