Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D To jsou úplný Bradavice! Gratuluji, kdybyste ztroskotal, hravě si poradíte bez elektřiny!!!

0 0
možnosti
MJ

Filipe, i když jste studoval ne-moderní školu, určitě se Vám znalosti budou hodit... pohyby na špalcích, no, kde se tohle člověk naučí...ta nebezpečná elektřina, to je třeba mít pořád na paměti...:-)R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 18,58
  • Průměrná čtenost 848x
Co se týče běžného pojetí slova "já", tak stejně jako každý jiný organismus, jsem složitá molekulární struktura, kterou nelze dostatečně popsat krátkým textem. A pokud se nebudu držet běžného pojetí slova "já", tak popravdě nevidím přesnou hranici mezi tím, co je "já" a co už "já" není, takže by se dalo říct, že jsem celý vesmír.

Seznam rubrik