Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Skvělá ironie. Karma. R^

1 0
možnosti

M81i63l98a13n 49R20a49d29e45k

13. 8. 2017 18:13

klidek, nic noveho. Drive takove navody bejvaly v divcich romanech, pred tim o spravnem krestanskem chovani, za Rimanu meli take takove navody, tak se tim jen bavte;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 18,59
  • Průměrná čtenost 848x
Co se týče běžného pojetí slova "já", tak stejně jako každý jiný organismus, jsem složitá molekulární struktura, kterou nelze dostatečně popsat krátkým textem. A pokud se nebudu držet běžného pojetí slova "já", tak popravdě nevidím přesnou hranici mezi tím, co je "já" a co už "já" není, takže by se dalo říct, že jsem celý vesmír.

Seznam rubrik