Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-DR^

Ale písmo se jen nečte, ale i píše - a i na to je konstruováno.

Na druhou stranu.. koho dneska zajímá ruční psaní. Ti poslední ztracenci to můžou dělat postaru. Takže ano - je čas na evoluci:)

0 0
možnosti

Jste nedusledny, co ostani smery?

1 0
možnosti
Foto

Zbytečně radikální změna. Já chci aby na to šlo snadno přejít. A dokonce i číňané přešli na vodorovný styl.

0 0
možnosti
Foto

Docela zajímavý a zjistil jsem, že to není žádný problém přečíst. Prvních 15 vteřin zděšení a pak už to jede samo. Mozek si opravdu dokáže poradit.

3 0
možnosti

mne to nejde, iba pomaly to lúštim a to je väčšia strata času. Ale napadlo ma iné, aby tie oči nemuseli kmitať tam a späť, text by bol napísaný na kruhu od obvodu špirálovo až do stredu kruhu. Pri čítaní sa bude papier pootáčať, slová sa budu presúvať pred oči špirálovo ku stredu papiera. Ako rotačná podložka by mohol slúžiľ gramafón.

3 0
možnosti
Foto

No mě se víc líbí můj nápad. Když budete psát kola do středu tak vám může předčasně dojít prostor, kdežto hada můžete psát donekonečna a na internetu si s ním snadno rolovat. A musel byste přečíst jedno kolo, pak druhé atd. A pohyblivé texty mi nejsou příjemné, já rád jedu svojím tempem, které si můžu snadno měnit. A když už pohyblivý text na obrazovce, tak proč ne vodorovný?

0 0
možnosti

J49a67r91a 31R76a84n98k

3. 1. 2018 0:15

Zapomel jste na hebrejstinu:-)

0 0
možnosti

a taky třeba na klingonštinu :D

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 18,59
  • Průměrná čtenost 848x
Co se týče běžného pojetí slova "já", tak stejně jako každý jiný organismus, jsem složitá molekulární struktura, kterou nelze dostatečně popsat krátkým textem. A pokud se nebudu držet běžného pojetí slova "já", tak popravdě nevidím přesnou hranici mezi tím, co je "já" a co už "já" není, takže by se dalo říct, že jsem celý vesmír.

Seznam rubrik