Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LT

L13u36d29ě23k 68T61o60n46d72r

10. 1. 2018 11:32

Problém Ježíše Krista je v tom, že má následovníky, které primárně zajímá pouze to, že je "boží syn a jednou je spasí". Že tedy uzavřeli životní pojisku u té správné "pojišťovny štěstí". To je pro křesťany to nejdůležitější, co je zajímá. A čím ortodoxnější křesťan tím víc nebude ochoten o ničem jiném diskutovat.

Myslím si, že Ježíši musí být smutno, a že se určitě občas cítí stejně jako hlavní hrdina filmu "Život Briana" od Monty Pythonů.

0 0
možnosti
Foto

Já bych spíš řek, že zemřel před asi 2 tisíci liety a co se bude dít dnes neměl ponětí.

1 0
možnosti
PS

Do určité míry máte pravdu, J.Kristus si takto církev nepředstavoval. Ale jsou v ní zdravé síly, které ji přivedou na správnou cestu, uvidíte. A nebude to žádná magie, tajemno či manipulace, ale prostý zdravý rozum, který se bude řídit přikázáními. Ty nás vedou ke zdravému životnímu stylu. Stačí nahlédnout do knihy knih a/nebo si počíst v "Zápasu o duši" (http://www.hcjb.cz), Nebo s redaktory časopisu si vyměnit názory a hned jste někde jinde. Proč to všechno? Protože již Staří Římané říkali: "Bojím se čtenáře jedné knihy".

2 0
možnosti
Foto

Ježíše považuji za čaroděje s dobrými úmysly. On chtěl aby se lidi k sobě chovali hezky a s pomocí triků je k tomu přiměl.

1 1
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 18,59
  • Průměrná čtenost 848x
Co se týče běžného pojetí slova "já", tak stejně jako každý jiný organismus, jsem složitá molekulární struktura, kterou nelze dostatečně popsat krátkým textem. A pokud se nebudu držet běžného pojetí slova "já", tak popravdě nevidím přesnou hranici mezi tím, co je "já" a co už "já" není, takže by se dalo říct, že jsem celý vesmír.

Seznam rubrik