Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A k pecivu.

od toho jsou pekari a nakupuju u nich. Protoze chci dobre pecivo a ne cosi z obarvene sadrogumove smesi. I kdyz bych mohl u Aldi koupit dnes uz jen 9 zemli za 0,49€, koupim si radeji jednu dobrou za €0,38 u pekare.

0 0
možnosti

Pane Vokoune, myslím, že Vaše možnosti jsou nesrovnatelné:-)

0 0
možnosti

J61i44r79i 18B76o52r

16. 1. 2018 9:54

No tak tyto starosti bych chtěl mít.Pamatuji horší časy.:-)

0 0
možnosti
Foto

To byste taky místo záchodového papíru mohl používat ruku a odvolávat se na to, že v pravěku byly nižší hygienické standardy. Já myslím, že bychom měli postupovat dopředu.

0 0
možnosti
Foto

Pane kolego, uspořádání zboží v marketech má jednu prioritu. A to - aby zákazník prošel kolem co největšího množství zboží. Právě proto se denně mění umístění malých částí prodejních položek a občas, v nepravidelných intervalech, celé sekce zboží. Takže jedete na středně velký nákup, v hlavě máte orientační plán, kudy pojedete abyste nakoupil to co chcete. A ono BUM. Najednou je polovina položek Vašeho nákupního seznamu "jinde". Prostě jste zmaten, protože je narušena Vaše rutina. A jste nucen prozkoumat celej market alespoň ještě jednou, abyste našel to co potřebujete (třeba krmivo pro psa, nebo granulované kakao...). A obchodník si mne ruce, protože pravděpodobnost toho, že koupíte i to co nepotřebujete roste úměrně s počtem metrů projetých s nákupním vozíkem. Tož asi tak. ;-)

2 0
možnosti

Ano, projizdi se kolem, a mohlo by se hodit. Sup s tim do vozejku.

Nevim jak IKEA v zemich Ceskych, ale tam kde ziju jsou vsechny jeji nakupni chramy usporadany tak, ze od vchodu k pokladne ujdete kilometry a neexistuje artikel kolem ktereho byste nemuseli projit.

0 0
možnosti

To chce takové obchody ignorovat a až zkrachují převzít je a udělat to lépe.

PS: Ne každý má čas a náladu stát frontu u pekaře místo procházky přes market...

PPS: U nás v Kaufu byl pekař hned u pokladen. No už tam není a je tam předražená pizza:-P

0 0
možnosti

To jste poslední dobou nebyl v prodejně nějakého elektra. Prodejna cca 10 m na 10 m jsou regály vystavěné do novodobého bludiště. Potřebujete baterky, které visí na druhém konci prodejny hned u pokladny. Přes pokladnu Vás nepustí. Tak jste nuceni projít bludištěm okolo praček, sušiček, myček, vysavačů, sporáků, digestoří, mikrovlnek, televizí, rádií věží, notebooků, tabletů, telefonů, budíků, sd karet různých kabelů, podivných krabiček zabalených v plastu. Na konci projdete pokladnou, položíte košík na košíky a až doma si uvědomíte, že nemáte ty baterky.;-D

0 0
možnosti

Skrz samoobslužné pokladny mne ještě nikdo nevrátil a baterie i jiné zboží u kasy nakupuji přímo:-P

0 0
možnosti

Je to použití psychologie v praxi, pokud byste byl podnikatel, taky se budete snažit, co nejvíce vydělat.

Ve vztahu k důchodcům mě více dráždí telemarketing, telesoutěže a televěštění, kdy za 1 minutu zaplatíte 90 Kč a než Vás přepojí posloucháte 10 minut nějaké kecy na výživové doplňky apod. Šmejdi 2.0

0 0
možnosti
Foto

Reaguji jen na nadpis. Ne vždycky je pečivo na konci krámu. Jen někde. Mohl bych jmenovat...

1 0
možnosti
Foto

Já vím, já jsem ho chtěl změnit, ale pak jsem si řekl, že by se to dalo chápat jako emocionální vyjádření. Přecijen já jsem chtěl hlavně vyjádřit své pocity.

0 0
možnosti

Autor popisuje problémy, které si způsobuje sadomasochisticky sám - stačí se podívat na hodinky a zvážit co je pro mě lepší - v supermarketu strávíte většinou více času než v malém obchodě - ale jasně - chápu - proč by jste podporovali vietnamce ve večerce, když můžete podpořit nadnárodní řetězec ;-D;-D

1 0
možnosti

Také bych kdyby byly na začátku byly nejdůležitější potřeby a pak bych mohl rychle zabočit na pokladnu. Pečivo na druhém konci supermarketu, vracení láhví tak daleko, že by je člověk raději hodil do koše. Vždy si říkám, že je to neúcta k zákazníkovi. A managerům těch supermarketů asi nedochází, že kdyby základní potřeby umístili hned na začátku s přímým přístupem ke kasem, tak by lidé měli méně důvodů chodit do menších prodejen ? Když potřebuji jen pár základních věcí a představím si, jak musím projít celý supermarket, tak raději jdu do malé prodejny, kde ty věci musím koupit dráž, i když kolem supermarketu projíždím autem.

0 0
možnosti
Foto

Vymyšlený je to dobře. Být to zboží hned u vchodu tak to ostatní ani mít nemusí, nikdo by tam nešel. Hypermarket mám za barákem a malý krám půl kilometru, takže co si myslíte, že si vyberu?

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 18,59
  • Průměrná čtenost 848x
Co se týče běžného pojetí slova "já", tak stejně jako každý jiný organismus, jsem složitá molekulární struktura, kterou nelze dostatečně popsat krátkým textem. A pokud se nebudu držet běžného pojetí slova "já", tak popravdě nevidím přesnou hranici mezi tím, co je "já" a co už "já" není, takže by se dalo říct, že jsem celý vesmír.

Seznam rubrik