Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Problem je jen, ze se tu o Islamu vyjadruje kdekdo a pri tom o nem vubec nic nevi. Je tu vubec nekdo rozumici arabstine a nekdo kdo ten Koran v jakemkoliv jazyce prelouskal?

1 1
možnosti
Foto

Spíš je problém v tom, že islamistická propaganda tvrdí, že kritiku islámu říkají lidi, kteří o islámu nic neví. A že k pochopení islámu je potřeba perfektní znalost arabštiny. A tím se snaží umlčet kritiku islámu. A nemyslete si, že když vystudujete islám, tak vaši kritiku příjmou. Když vystudujete islám a budete jej kritizovat, tak řeknou, že je to jen vaše interpretace. Al-Baghdadi, vůdce ISIS, vystudoval islám. A i arabští ateisté říkají, že jim muslimové říkají, že dostatečně nerozumí arabštině. Muslimové vám nikdy nedovolí kritizovat islám, oni vždycky řeknou, že nemáte dostatečné znalosti. Na druhou stranu každý idiot který konvertoval na islám a Korán ani nečet je pro ně dostatečně dobrý na to, aby šířil informace o tom jak je islám super.

2 1
možnosti
Foto

Respektive ten problém není ani tak v tom, že to jejich propaganda tvrdí, ale to, že té propagandě někdo věří.

2 1
možnosti
JR

J89a48n 33R96á87ž

4. 2. 2018 15:36

Souhlas!

0 0
možnosti
PP

Pokud máte pochybnosti o správném překladu do češtiny, zkuste angličtinu:

http://quranx.com/2.191

Pro vytvoření vlastního názoru na korán není nutné studovat teologii, většina muslimů také nemá takové vzdělání.

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 18,59
  • Průměrná čtenost 848x
Co se týče běžného pojetí slova "já", tak stejně jako každý jiný organismus, jsem složitá molekulární struktura, kterou nelze dostatečně popsat krátkým textem. A pokud se nebudu držet běžného pojetí slova "já", tak popravdě nevidím přesnou hranici mezi tím, co je "já" a co už "já" není, takže by se dalo říct, že jsem celý vesmír.

Seznam rubrik