Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Pane Vajdík, znám Vás jen tady z těch diskuzí, máte dobrou hlavu. Ale bohužel Vy sám jste ovládán. Katolická víra je nebezpečná, protože učí lidi svobodě. Je to právě křesťanství, které je nejvíc pronásledované všemi totalitami. Dnes také v Evropě, ale "jen" mediálně? Školy učí vylhané příběhy z historie o křižácích nebo inkvizici. Víte, ten Váš nadpis je docela zajímavá manipulace. Zatímco máme dobré svědectví předané lidem Božím synem Ježíšem, Vy označíte jeho slova za manipulaci a ovládání lidí. Sám jste ovládán a uvěřil jste dokonce v takovou hloupost, jako je spiritualita bez pekla a nebe?

Křesťanská víra není dětinská či protilidská, ale je svobodnou a rozumnou odpovědí na zjevené pravdy o Bohu i poznání o našem životě. Jestli umíte internet a nejste otrokem nějaké ideologie, myslím, že by pro Vás mohl být přínosem film God ́s not dead 2 – Bůh není mrtvý. Buďte zdráv - na duši i na těle.

0 0
možnosti
Foto

Vy mi říkáte, že jsem ovládán a neřeknete kým. Vyčítáte mi, že já říkám tohle a tamto a ani mi to nevyvrátíte. Na film se klidně kouknu. Ale... no... myslím, že to jde takhle: první se punkuje, pak to oslábne, pak se křičí punk's not dead a pak se přestane řvát a punk je dead.

0 0
možnosti
AT

Až se o křesťanství a víře obecně dozvíte něco víc, ne jen parodie a anállýzy od vám podobných, a až mezi nimi třeba nějakou dobu pobudete, možná zjistíte, že takhle křesťanství vůbec nefunguje.

3 2
možnosti
Foto

A proč neřeknete ty informace o křesťanství, které údajně nevím? Já myslím, že by to bylo konstruktivnější, než jenom říkat, že já něco nevím a ani neřeknete co.

1 0
možnosti
Foto

J71a62k26u33b 33R16o48t81h

15. 2. 2018 16:32

Pro Pána Boha, další zoufale nevěřící antiteista se pouští do věcí, kterým vůbec nerozumí. Zato roztomile nablble kladená slova, ta by mu šla. :-/

3 4
možnosti
Foto

Vy jedete rovnou ad hominem, protože ze zkušenosti víte, že kdybyste se pokusil argumentovat, tak by to nedopadlo dobře.

2 0
možnosti
VF

Víra v nebe bylo často jediné, k čemu se nešťastní, ubozí lidé upínali. Vzpomínám na staré bábinky a dědoušky. Nebyla to chamtivost po nebi, byla to naděje, že i je čeká něco lepšího, než drsná skutečnost.

Jsem pamětník.

4 0
možnosti
Foto

metoda biče a cukru je efektivní výchovnou metodou při drezůře zvířat;-D

a strašení peklem a slibování ráje-jak to dělá církev, se tomu hodně podobá;-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 18,58
  • Průměrná čtenost 848x
Co se týče běžného pojetí slova "já", tak stejně jako každý jiný organismus, jsem složitá molekulární struktura, kterou nelze dostatečně popsat krátkým textem. A pokud se nebudu držet běžného pojetí slova "já", tak popravdě nevidím přesnou hranici mezi tím, co je "já" a co už "já" není, takže by se dalo říct, že jsem celý vesmír.

Seznam rubrik