Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Muslim, který chce žít v Evropě, musí popřít skoro polovinu Koránu; jinak se do demokratických zákonů nevejde. Udělá to? S největší pravděpodobností ne. Pak jsou na tahu evropské vlády a i EU jako taková.

Vypadá to však, že odpovědní jsou opravdu už desítky let na tahu (v jiném významu) a proto se nemohou vyjádřit. Až jim ale začne islám vypisovat nucenou dovolenou, bude pozdě na cokoli.

0 0
možnosti
LT

L46u12d45ě27k 17T57o38n32d24r

24. 2. 2018 19:29

Vy si sice děláte srandu, ale víte kolik lidí to vezme zcela vážně?

Vy jste došel k tomu že muslimů je nula. To takovej pan Mašek zase tvrdil, že "kolik muslimů, tolik islámů". Takže skutečně správný počet bude od nuly do 1,5 miliardy. Tak někde mezi tím to bude zcela přesně. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 18,58
  • Průměrná čtenost 848x
Co se týče běžného pojetí slova "já", tak stejně jako každý jiný organismus, jsem složitá molekulární struktura, kterou nelze dostatečně popsat krátkým textem. A pokud se nebudu držet běžného pojetí slova "já", tak popravdě nevidím přesnou hranici mezi tím, co je "já" a co už "já" není, takže by se dalo říct, že jsem celý vesmír.

Seznam rubrik