Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Popravdě nechápu proč pátráte po nějakém "skrytém důvodu"

Faktem je že pan Berrezouga byl delší dobu pod tlakem a to i tlakem podstatně větším než jsou zdejší diskuse....

Nicméně je to velice silný člověk, který se nezaleknul ani výhrůžek smrtí o kterých kdysi sám v nějaké diskusi psal.

Chápu že zrušil blog na protest proti tomu že jeho článek byl stažen z hlavní stránky.

Nebyl první a nejspíš ani poslední.

Věřím mu jeho důvody a necítím potřebu je pitvat.

1 0
možnosti
Foto

On si zrušil i facebook. Takže zřejmě nejde jen o konflikt s redakcí.

1 0
možnosti
Foto

A tento můj článek taky právě zmizel z hlavní stránky. Zdůvodnění je, že to patří do kategorie "Hyde park", která se na hlavní stránce nemá zobrazovat.

0 0
možnosti

Přiznám se, že nejsem znalcem schémat blogů na idnes, ale tak, jak já rozumím pojmu Hyde Park (pravděpodobně je myšlena jedna jeho část zvaná "Speekers corner", kde jsem měl tu čest strávit pár hodin posloucháním různých řečníků), tak bych řekl, že do této sekce patří úplně vše, co se tu na blogu publikuje .... od veršů, přes kulturu, podnikání, politiku po náboženství :)

0 0
možnosti

Škoda ho, je to sympaťák.

1 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 18,58
  • Průměrná čtenost 848x
Co se týče běžného pojetí slova "já", tak stejně jako každý jiný organismus, jsem složitá molekulární struktura, kterou nelze dostatečně popsat krátkým textem. A pokud se nebudu držet běžného pojetí slova "já", tak popravdě nevidím přesnou hranici mezi tím, co je "já" a co už "já" není, takže by se dalo říct, že jsem celý vesmír.

Seznam rubrik