Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ten titulek je dost stupidní. Samotný koronavirus snad žádný cíl nemá.:-)

0 0
možnosti
Foto

Literalismus je stupidní. Předpokládám, že když někdo řekne, že "čte Harryho Pottera" tak jste taky zmatený jak může číst imaginární postavu.

A ten komentář je stupidní, protože koronavirus cíl má. On je evolučně naprogramovaný k cílům přežít a rozmnožit se.

0 0
možnosti
Foto

Naopak! Koronáč vytváří mrtvoly a ty se musí buď spalovat (=ohříváme vzduch) a nebo se zahrábnou, v zemi tlejí a vypouštějí metan a CO2 - tudíž skleníkové plyny! ;-(

0 0
možnosti

Já taky pravidelně vypouštím CH4 i CO2 a to pořád žiju.

1 0
možnosti

Ale funguje to, že? Už loni prudce poklesl počet letadel ve vzduchu a hle, začlo pršet tak, že se během roku smazal vláhový deficit. Stačilo, že se klimaalarmisti přestali slétávat na ty své konference. :-)

2 0
možnosti
Foto

Tajné společnosti to s námi myslí dobře. Třeba Atatürk byl zednář a změnil svět k lepšímu.

0 0
možnosti

Čínský koronavirus je trest pro hloupnoucí lidstvo. Ale není divu, že v Číně a přilehlých končinách vznikají stále nové infekce: zvyklost lidí vařit jídlo na špinavé zemi (bohužel často žijí v chudobných podmínkách), kde bývá i trus zvířat, to není dobré.

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 18,59
  • Průměrná čtenost 848x
Co se týče běžného pojetí slova "já", tak stejně jako každý jiný organismus, jsem složitá molekulární struktura, kterou nelze dostatečně popsat krátkým textem. A pokud se nebudu držet běžného pojetí slova "já", tak popravdě nevidím přesnou hranici mezi tím, co je "já" a co už "já" není, takže by se dalo říct, že jsem celý vesmír.

Seznam rubrik