Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Přečetl jsem až k tomu, že lidstvo není schopné žít mimo Zemi, a pak už jsem to nedal. Je to nuda a když k tomu připočtu mraky gramatických chyb, je to pro mě téměř nečitelné.

0 1
možnosti
MP

;-D;-D;-DJste velký šprýmař

V mládí byl Peter Nagy větší realista

https://www.youtube.com/watch?v=w8p3ZbdFy-E

Doplnil bych : aj keď nám smrtka už klepe na dveri, stále sme stejný frajeri

0 0
možnosti
Foto

Ne Kamilo, není to super, věci jsou mnohem složitější, byť je celý text velká hyperbola.

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 18,59
  • Průměrná čtenost 848x
Co se týče běžného pojetí slova "já", tak stejně jako každý jiný organismus, jsem složitá molekulární struktura, kterou nelze dostatečně popsat krátkým textem. A pokud se nebudu držet běžného pojetí slova "já", tak popravdě nevidím přesnou hranici mezi tím, co je "já" a co už "já" není, takže by se dalo říct, že jsem celý vesmír.

Seznam rubrik