Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Podle toho, co jste uvedl jako příklad, se ovšem odmítáte smát blbým vtipům, a to je v pořádku. Existuje ovšem spousta dobrých vtipů (i se sexuální pointou), které pobaví. Například skoro vše, co vypadne ze Zdenka Izera.

2 0
možnosti
Foto

A víte, že to mám asi podobně. Většina vtipů, kterým se všichni smějí, mně nepřijde vůbec vtipná. Směju se teda pořád, ale spíš věcem, které přinesl život sám. To člověk nevymyslí a hlava nedokáže předvídat, a to mě vážně baví.

1 1
možnosti

Předběhla jste mě o pár minut Přesně tohle jsem chtěla napsat. Zažila jsem situace, kterým se budu smát po zbytek života a slyšela pár vtipů u kterých jsem nechápala, jak něco tak hrozného může ten člověk vypustit z pusy

1 0
možnosti
Foto

Pokud to celé myslíte jako jeden velký vtip, tak dobrý.

1 0
možnosti

No vidíte. Já narozdíl od vás neznám nikoho, kdo vtipy vymýšlí. Kdysi jsem dokonce četl jednu sci-fi povídku, která stála na tom, že nám vtipy dodávají mimozemské civilizace a na nich testují, jak jsme na tom s IQ 🙂

4 0
možnosti

To je škoda ...............

2 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 18,59
  • Průměrná čtenost 848x
Co se týče běžného pojetí slova "já", tak stejně jako každý jiný organismus, jsem složitá molekulární struktura, kterou nelze dostatečně popsat krátkým textem. A pokud se nebudu držet běžného pojetí slova "já", tak popravdě nevidím přesnou hranici mezi tím, co je "já" a co už "já" není, takže by se dalo říct, že jsem celý vesmír.

Seznam rubrik