Kdo se nechová jak lidi v telenovele, není normální

Každý den můžeme sledovat masově distribuovaná videa, kde můžeme vidět definici normálního chování. Proto mě naprosto vytáčí, když se někdo chová jinak, než v těchto návodech.

V seriálech je přece jasně zobrazeno jak má život vypadat. Vidíme tam kdo je pozitivní a kdo je negativní postava. Jak jinak zjistíte co je správné a co je špatné, když vám to neřekne telenovela? Já si vždycky při sledování nějakého seriálu zapisuji body. Jaké znaky mají pozitivní postavy a jaké znaky mají negativní postavy. A pak podle toho soudím všechny. A pokud vidím, že někdo má svůj vlastní styl, který jsem neviděl v seriálu, tak si ho pozvu bokem a řeknu mu, že takovéto chování jsem neviděl v žádné telenovele a myslím, že by bylo vhodné, aby se nad tím zamyslel.

V seriálu, který zobrazuje běžný život, např. večeře, návštěvy, stěhování, nakupování, navazování vztahů, svátky.. v takovém seriálu máme návody jak se chovat ve všech situacích. A kdo to nesleduje, ten je úplně mimo.

Taky tam zjistíme co je sranda. Když vidím, že ti herci se tam něčemu všichni smějou, tak to je jasný social proof, že to je opravdu vtipné a až něco podobného nastane v mojem životě, vím, že se mám taky chechtat.

Ale to co jsem chtěl hlavně říct, že je potřeba vést džihád proti všem, kteří si myslí, že si můžou žít svým vlastním stylem! Tito lidi jsou odpadlíci, kteří nenásledují správné vedení. Jak můžou být tak hloupí, že si myslí, že prorazí s nějakým novým stylem, který prostě nemůže prorazit, protože zatímco ten nový styl nikdo nezná, ten seriálový styl je masově konzumován? Nový styl nemá a ani si nezaslouží pochopení. Správný způsob života je definován v telenovelách, všechno ostatní je hereze.

Autor: Filip Vajdík | neděle 13.8.2017 9:54 | karma článku: 24,99 | přečteno: 800x
  • Další články autora

Filip Vajdík

Kultivace eg

16.12.2023 v 0:12 | Karma: 0

Filip Vajdík

Sebejistota je džouk

15.12.2023 v 23:09 | Karma: 4,61

Filip Vajdík

Hudba je nebezpečná droga

13.9.2023 v 18:34 | Karma: 5,71

Filip Vajdík

Odmítám se smát vtipům.

5.6.2023 v 19:07 | Karma: 9,05

Filip Vajdík

Buddhovo BMI

28.5.2023 v 8:13 | Karma: 6,94

Filip Vajdík

Hospoda vášně

14.5.2023 v 19:08 | Karma: 8,26

Filip Vajdík

Psát blogy není dobrý nápad

12.12.2022 v 20:28 | Karma: 10,62

Filip Vajdík

Neuzavřená místnost

21.7.2022 v 20:06 | Karma: 7,91

Filip Vajdík

Urážkové války

2.9.2021 v 18:52 | Karma: 4,42

Filip Vajdík

Se mnou nikdy nezestárneš

31.8.2021 v 19:15 | Karma: 7,92

Filip Vajdík

Ona je věrná svým pudům

31.7.2021 v 0:16 | Karma: 5,28
  • Počet článků 67
  • Celková karma 18,58
  • Průměrná čtenost 848x
Co se týče běžného pojetí slova "já", tak stejně jako každý jiný organismus, jsem složitá molekulární struktura, kterou nelze dostatečně popsat krátkým textem. A pokud se nebudu držet běžného pojetí slova "já", tak popravdě nevidím přesnou hranici mezi tím, co je "já" a co už "já" není, takže by se dalo říct, že jsem celý vesmír.

Seznam rubrik