Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Odpírání eutanázie je mučení

Když má být zakázané mučení, tak jak může být povolené odpírání eutanázie? Eutanázie je dokonalý lék na všechny nemoci a bolesti. A když tohle člověk nemá k dispozici tak může zažívat strašné věci.

Je spousta nemocí se kterými si člověk neví rady. A na tyhle nemoci funguje jen eutanázie. Je to spasitelka, je to sebeobranná zbraň. Já ji chci mít k dispozici. Když budu vědět, že eutanázie je mi vždy dostupná, tak se nemusím bát vkročit do života. Takhle se pořád musím bát, že udělám blbý krok a zbytek života bude na prd. Když bych viděl, že kdykoliv je k dispozici plán B, tak by se mi hodně ulevilo.

Já být starý a nemocný, tak bych fakt neměl zájem čekat v bolesti, co asi tak příjde. Když je jasné co příjde, tak si to vezmu rovnou a ušetřím si zbytečnou bolest. Nevím proč by měla být smrt podpultové zboží. Mě by se líbilo, kdyby prostě bylo možné si zajít k doktorovi, tam řeknu svá poslední slova (třeba "jděte všichni do háje") a pak bezbolestně skončím.

Ne, že bych o to měl zájem teď, ale co já vím kdy co příjde. Asi by stálo za to i změnit občanství. Možnost odejít důstojně. A nevím proč by smrt měla být nějaké tabu. Jo, všichni chcípneme. Děti i důchodci. To je šok. Není otázkou jestli to příjde, ale kdy to příjde. A já to chci mít pod kontrolou.

Celý život počítám s tím, že smrt příjde a snažím se podle toho patřičně žít. Pokud můj život má být umělecké dílo, tak nechci aby můj poslední tah byl infarkt nebo ledviny nebo co. Obzvlášť kdybych byl slavný, tak bych chtěl aby na Wikipedii v sekci Smrt bylo něco epic. Já chci tu poslední tečku hezky nadizajnovat dle své vůle. A moje vůle rozhodně nevolí postupný fade out v nemocnici nebo domově důchodců. Bojování má smysl jenom když máš šanci vyhrát.

A btw. být zabitý teroristama je mi sympatičtější, než v 60 letech ležet s kapačkama, být opečovávaný neochotnýma brigádníkama, kteří si udělali rekvalifikaci na pracáku, kteří se budou starat o moje vylučování a budou chudáci znechucení, a možná mi budou dělat naschvály, když budou vědět, že se na to nepříjde. A budu tak roky čekat na smrt ve zhoršujících se podmínkách. Fuj.

Je mi líto lidí, kteří žijí a nechtějí žít a trapní moralisti, mučitelé, je nechávají trpět. Jaký je rozdíl mezi člověkem, který je odpůrce eutanázie a mezi Dr. Mengele? To není morální způsobovat nesnesitelnou bolest!

Autor: Filip Vajdík | pondělí 28.10.2019 22:52 | karma článku: 17,01 | přečteno: 415x
  • Další články autora

Filip Vajdík

Lidstvo nemá vlajku!

Je ostuda, že máme milion vlajek, které poštvávají národy proti sobě, ale nemáme žádnou vlajku pro sjednocené lidstvo! Já chci sjednotit lidstvo.

1.5.2024 v 16:38 | Karma: 5,39 | Přečteno: 97x | Diskuse| Kultura

Filip Vajdík

Suprové argumenty proti eutanázii

Sestavil jsem seznam podivných argumentů proti eutanázii, které jsem postřehl. Nevím jestli jsou přesvědčivé.

9.4.2024 v 17:32 | Karma: 18,81 | Přečteno: 538x | Diskuse| Ostatní

Filip Vajdík

Musíme legalizovat marihuanu, aby mohli slušní lidi dělat rap

Když neposedný vnuk nechce poslouchat babičku, tak se může zhulit trávou od kámoša a vymyslet proti ní rap. Ale slušná babička si nebude od nikoho kupovat trávu, takže mu nemůže rapem odpovědět.

24.12.2023 v 14:44 | Karma: 6,74 | Přečteno: 153x | Diskuse

Filip Vajdík

Kultivace eg

Mám pocit, že v kultuře dostatečně neprobíhá kultivace eg. Děti se neučí jak pracovat s egem. A klepnout někomu po egu kladivem není kultivace.

16.12.2023 v 0:12 | Karma: 0 | Přečteno: 61x | Diskuse

Filip Vajdík

Sebejistota je džouk

Svět je strašně velký a nikdo o něm nemá přehled. Jsme smutní, že o něm nemáme přehled a tak hledáme vůdce, který nás nasměruje. Ale ten vůdce ví prd, protože je to jenom hráč, který si s náma hraje. Je to jenom divadýlko.

15.12.2023 v 23:09 | Karma: 4,61 | Přečteno: 71x | Diskuse
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Gruzínská prezidentka vetovala „ruský“ zákon. Jde do boje s vládou

18. května 2024  16:55,  aktualizováno  22:06

Gruzínská prezidentka Salome Zurabišviliová podle tiskových agentur vetovala kontroverzní zákon o...

Izraelský válečný kabinet se bortí. Ganc označil Netanjahuovy plány za fanatické

18. května 2024  20:36,  aktualizováno  21:41

Člen izraelského válečného kabinetu Benny Ganc v sobotu řekl, že jeho strana přestane podporovat...

Gaza jako Vietnam? Demokratům při sjezdu hrozí opakování nepokojů z roku 1968

18. května 2024  20:43

Studentské protesty proti americké podpoře Izraele rozvířily v USA debaty o tom, jak by mohlo...

Slabý Putin chce mou smrt. Pobočník Navalného po útocích kladivem promluvil

18. května 2024  20:21

Leonid Volkov, který býval pravou rukou ruského opozičního politika Alexeje Navalného, řekl britské...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 68
  • Celková karma 12,10
  • Průměrná čtenost 835x
Co se týče běžného pojetí slova "já", tak stejně jako každý jiný organismus, jsem složitá molekulární struktura, kterou nelze dostatečně popsat krátkým textem. A pokud se nebudu držet běžného pojetí slova "já", tak popravdě nevidím přesnou hranici mezi tím, co je "já" a co už "já" není, takže by se dalo říct, že jsem celý vesmír.

Seznam rubrik