Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IG

dobré a pravdivé ;-D R^

0 0
možnosti
Foto

R^!Vajdíku, Voni si koledujou;-D

0 0
možnosti
LP

Oni totiž mají ZALEPENÉ srdce a jsou slepí a hluší!! - Správně je zaSlepené srdce...

0 0
možnosti
JS

:-)dokonale vystihuje Váš text absurditu dnešních dnů a způsobů přebíjení jedné věci jinou - vždy ve jménu pravdy R^

2 0
možnosti
JB

Je to pravda! Moje kolegyně v práci má s manželem tročata!;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 18,58
  • Průměrná čtenost 848x
Co se týče běžného pojetí slova "já", tak stejně jako každý jiný organismus, jsem složitá molekulární struktura, kterou nelze dostatečně popsat krátkým textem. A pokud se nebudu držet běžného pojetí slova "já", tak popravdě nevidím přesnou hranici mezi tím, co je "já" a co už "já" není, takže by se dalo říct, že jsem celý vesmír.

Seznam rubrik