Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chudáci bezmocná, špatně naprogramovaná autíčka :-(. Takový život bych si tedy nepřál.

0 0
možnosti
Foto

Při tom Roman ten designový nedostatek mohl napravit velmi jednoduše.

Vybral by si jedno obzvláště kvalitní autíčko, to by poslal demonstrativně do stoupy a tím by se problém zcela vyřešil. Tedy alespoň pro ta autíčka, která by tomuto zásahu uvěřila.

1 0
možnosti

M94i57l78a42n 66R43a96d55e15k

17. 6. 2017 21:40

tak nejek by to meli vnimat lide kteri veri na nejake nabozenstvi, ktere jsme si stvorili k vecne buzeraci ostatnich.

0 0
možnosti

;-D Má-li to být jakousi analogií, pak autíčka skutečně vyžadují stvořitele...

0 0
možnosti

Ten závěr je boží ! ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 18,58
  • Průměrná čtenost 848x
Co se týče běžného pojetí slova "já", tak stejně jako každý jiný organismus, jsem složitá molekulární struktura, kterou nelze dostatečně popsat krátkým textem. A pokud se nebudu držet běžného pojetí slova "já", tak popravdě nevidím přesnou hranici mezi tím, co je "já" a co už "já" není, takže by se dalo říct, že jsem celý vesmír.

Seznam rubrik